تاریخ انتشار: ۱۹:۲۸ - ۰۸ مهر ۱۴۰۳

برگزاری نشست خبری سرمربی استقلال قبل از بازی با السد | نکونام: منتظر یک اتفاق بزرگ در آسیا هستیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال، گفت: هدف اول ما، موفقیت و خلق یک اتفاق بزرگ در لیگ نخبگان آسیا است و به همین دلیل با تکیه بر این هدف بزرگ، برای موفقیت استقلال از هیچ تلاش دریغ نخواهیم کرد.

جواد نکونام

رویداد۲۴ ایرنا نوشت:  جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار برابر السد قطر در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا، اظهار داشت: هدف اول ما دفاع از جایگاه و قدمت باشگاه استقلال در آسیا است. با حفظ تمرکز و دقت کافی تلاش خواهیم کرد تا در بازی برابر السد به موفقیت دست پیدا کنیم.

وی افزود: توقع هواداران استقلال کسب پیروزی در این بازی است و به همین دلیل ما با انرژی و توان فراوان به مصاف حریف نام آشنای خود خواهیم رفت تا با دست پر از میدان خارج شویم. یقین داریم بازی برابر السد، بازی آسانی برای استقلال نخواهد بود.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: تمرکز کافی برای دیدار مقابل السد را داریم. می‌دانیم تیم السد تیم قابل احترامی است. آن‌ها برابر تیمی که ما در هفته نخست رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا در تهران موفق به شکست آن شدیم، عملکرد خوبی داشتند و در چارچوب رقابت‌های لیگ قطر، الغرافه را با اختلاف خوبی شکست دادند. به همین علت معتقدیم که بازی برابر السد برای ما بازی آسانی نخواهد بود.

نکونام تصریح کرد: فردا نمایشی ارائه خواهیم داد تا یک قدم دیگر به صعود نزدیک شویم. هدف اول ما، موفقیت و خلق یک اتفاق بزرگ در لیگ نخبگان آسیا است و به همین دلیل با تکیه بر این هدف بزرگ، برای پیروزی استقلال از هیچ تلاش دریغ نخواهیم کرد.


بیشتر بخوانید: روزنامه قطری: السد برابر استقلال فقط برد می‌خواهد


وی گفت: پیش از دیدار برابر السد، با بررسی عملکرد و آنالیز این تیم تلاش کردیم با شناخت کامل به مصاف آن‌ها برویم. شرایط این تیم در رقابت‌های لیگ قطر و بازی اول این تیم در لیگ نخبگان آسیا را با دقت و وسواس بررسی کردیم و به همین علت می‌گویم که این بازی برای هر دو تیم، بازی سخت و نفس گیری خواهد بود.

تیم‌های فوتبال السد قطر و استقلال ایران در هفته دوم لیگ نخبگان آسیا فردا (دوشنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ و به میزبانی ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه رو در روی هم قرار می‌گیرند.

منبع: ایرنا
خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات شما